رايگان شدن بازي‌هاي آنلاين
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
رايگان شدن بازي‌هاي آنلاين
نوشته شده در 24 آبان 1389
بازدید : 35
نویسنده : مولوی

رايگان شدن بازي‌هاي آنلاين
سخت است باور كنيم كه چند بازي در برابر WoW آمدند و به‌آرامي محو شدند. جمهوري كهنه شركت بيوور يكي از بازي‌هايي است كه شانس باقي ماندن در بازار را داشته است. دكتر گرگ زشوك معتقد است كه توليدكننده‌هاي بازي بيشتر به سمت مدل رايگان تا مدل پولي حركت مي‌كنند.

به‌گزارش

1UP، وي معتقد است: «در كره تقريبا همه بازي‌هاي آنلاين رايگان هستند و اين همه بازي هنوز نتوانسته‌اند خيل عظيم علاقه‌مندان را از دست بدهند و روزبه‌روز به تعداد بازيكن‌ها افزوده مي‌شود.» وي همچنين اعلام كرد كه هزينه اشتراك (اگر هزينه‌اي وجود داشته باشد) بايد در زمان طراحي پيش‌بيني، در معماري آن پياده شود تا هزينه اشتراك حذف شود.

باديكانت باز هم به تاخير افتاد

به دنبال ترك استوارت بلك، طراح اصلي بازي باديكانت، كدمسترز باز هم به مشكل خورد و اين بار آدريان بولتون، مدير كل استوديوي گيلدفورد خود را كه بازي در آنجا تحت توسعه بود، از دست داد.

احتمالا اين بازي به جاي اوايل سال 2011 تا انتهاي تابستان 2011 به تعويق بيفتد. مديرعامل كدمسترز، راد كوزنز اعلام كرد، هر چند وي اين شركت را ترك كرده است، اما كدمسترز به يك شخص وابسته نيست و مشكلي براي ادامه توسعه بازي وجود ندارد.

سيل ابرقهرمانان در سال آينده

در كنفرانس خبري‌اي كه اكتيويژن با خبرنگاران داشت، اعلام كرد كه در سال 2011 بازي‌هاي زيادي از ابرقهرمانان را عرضه خواهد كرد. اسپايدرمن، اكس‌من و ترنسفورمرز جزو اين دسته از بازي‌ها هستند كه قرار است به بازار بيايند.

به گزارش

1Up، مديرعامل اكتيويژن، اريك هرشبرگ در اين كنفرانس اعلام كرد كه «اكس‌من: سرنوشت» از سوي شركت سيليكون‌نايتس در حال توليد است و همچنين طرح اصلي يك دنباله براي «اسپايدرمن: ابعاد» در هم شكسته نيز زده شده است و قرار است همزمان با اكران فيلم بعدي ترنسفورمرز يك بازي نيز عرضه شود.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , بازی , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: